Wednesday 5 January 2011

Jullayout

Här kommer äntligen en av mina jullayouter. Jag hade förberett det mesta men jag har fått vänta på fotona.


Jag har sprejat med röd mist 'Strawberry Daiquiri' från Memories Mist på pappret 'Raindeer Cottage' från Websters Pages. Effekten runt fotot har jag fått genom att använda Mega mask 'Circles' från Heidi Swapp. De flesta dekorationerna är utskurna från Websters Papers 'The Delivery' men jag har även använt några Element Stickers från Basic Grays 'Curio'. Ramen bakom fotot är Graphic 45s 'Letters to Santa' som jag har fixat till med hjälp av en kantpunch. Runt fotot har jag även fäst två band från Avecs 'Special edition' med glittriga julband som jag först har tvinnat runt varandra.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment! It really makes my day!!!