Saturday 26 February 2011

So Sweet

Det här är en layout som jag har gjort för en utmaning hos Scrap Perra. Utmaingen denna månaden var att scraplifta någonting från deras blogg. Den layout som jag valde att lifta finns att beskåda här.


Nu ramlar det in nya produkter i scrap-butikerna i ett rasande tempo! Oh, vad det är roligt! Det känns som att våren har kommit nu när det är vårigare färger på mitt scrap-bord. Här har jag frossat i nyinkomna produkter. De mönstrade papperna kommer från 3ndy Papir ('Love', 'Grace' och 'Home') samt Inkido ('Pink Flower' och 'Green Flower'). Fjärilarna kommer från Prima och banden från Websters Pages och Prima. På bakgrunden har jag använt Glimmer Mist Chalkboard vilken är lite mer täckande än den "vanliga" Glimmer Misten.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment! It really makes my day!!!